Gezgin Forum

Kamp, Otostop, Karavan, Tekne, Off-Road, Bisiklet ve Motosiklet seven Gezginlere Özel
Türkiye'nin Bir Numaralı Gezgin Forumu

Gezgin Topluluğu Forumlar Gezilecek Yerler Çanakkale ve Balıkesir Tatil Planı

• Çanakkale ve Balıkesir Tatil Planı

Ceren güncelledi 1 ay, 1 hafta önce 2 Üye · 2 Gönderiler
  • Mustafa

Üye
    16 Ağustos 2020 saat 02:05

Arkadaşlar merhaba, 4 arkadaş 31 Ağustos ve 3 Eylül arasında Balıkesir üzerinden Çanakkale’ye bir tatil planlıyoruz. Ancak bu güzergahta ilk defa tatil yapacağız. Bungalov tarzı doğayla iç içe bir konaklama yapmak istiyoruz. Ancak internetten kalınacak yerleri araştırdığımızda resmen kayboluyoruz. Onlarca seçenek var ve bir türlü istediğimiz gibi bir yer bulamıyoruz. Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var.

* Hesaplı bir tatil istiyoruz.

* Mangal vs de yakabileceğimiz güvenli bir bungalov yerleşkesi arıyoruz.

* Balıkesir ve Çanakkale de ”Burayı kesinlikle görmelisiniz” dediğiniz yerleri yazabilirseniz sevinirim.

Sizin böyle bir rotanız olsaydı. Şurayı gezerdim. Şurada kalırdım. Tarzında bir 4 günlük plan yapabilirseniz ayrıca faydalı olur.

Şimdiden çok teşekkür ederim.

• Ceren

Üye
    16 Ağustos 2020 saat 02:05

Ayvalıktan başlayın saatli camii dar taş evli sokaklarını şeytan sofrası yeniçahori ve cundayı görün papalin yiyin bergama yakın mutlaka bergamayada 2 .3 saatinizi ayırın küçükkuyu akçay burhaniye ören sadece deniz olarak gidilebilir asos kadırga koyu yolu üzeri bungalow görmedim ama kamping çok var behramkaleyi mutlaka görün oraya çıkarken manzarası harika bir küçük yer var köftesi ve kabak çiçeği dolması harika fiyat uygun orda yemek yiyin ordan bozcaadaya gidin gece bir başka güzel oluyor ada konaklama pahalı gelmişti bana bu sene nasıl bilemem gökçeadayada gidin rum evlerini gezin özellikle bungalow için sormuşsunuz ama benimde pek gözüme ilişmedi bayramiçte bişey yok iyi tatiller